Péče o zákazníka

Nový stroj Servis Reklamace

 

Zakoupili jste nový zemědělský stroj značky Farmet?

 

Předseťový kombinátor KompaktomatVážený zákazníku,

děkujeme Vám, že jste se rozhodl zakoupit zemědělský stroj značky Farmet. Toto rozhodnutí bylo vyslovením Vaší důvěry v naši společnost, které si velmi vážíme. Za to od nás očekávejte profesionalitu a komplexnost v souvisejících službách.

Do stroje, který jste obdrželi, jsme vložili své dlouholeté znalosti a know how spojené s vývojem a zdokonalováním zemědělské techniky. Budeme Vám nápomocni, abyste zvládli u svého nového stroje využít všechny jeho přednosti a výhody.

Naše konstrukční a vývojové oddělení společně s naším obchodním zastoupením tvoří zkušený tým, který je připraven být pro Vás oporou po celou dobu používání stroje značky Farmet.

První použití stroje

Jak docílit seřízení stroje k odvedení nejlepšího výsledku práce? To nejpodstatnější se dočtete v Návodu k používání stroje, který jste obdrželi společně s dokumentací. Další Vaší možností je využít nabízené asistence při uvedení stroje do provozu a zaškolení obsluhy.

Za předpokladu, že by se během počátečního provozu stroje vyskytly nejasnosti či komplikace, je Vám taktéž plně k dispozici obchodní zástupce. Všichni obchodní zástupci značky Farmet jsou pravidelně školeni a ve spolupráci s týmem našeho konstrukčního a servisního oddělení budou nápomocni k plnohodnotnému zprovoznění stroje v nejbližším možném termínu.  

Rozsah námi poskytovaných služeb ke strojům značky Farmet je však mnohem širší. Díky nim máte jistotu, že Vaše rozhodnutí o volbě značky bylo správné.

Originální náhradní díly

V průběhu používání stroje budete potřebovat dokupovat opotřebitelné náhradní díly. Nejen z důvodu kompatibility, ale i dalšího bezporuchového provozu doporučujeme používat originální náhradní díly. Specifikaci potřebných komponentů proveďte pomocí Katalogu náhradních dílů a věnujte jí prosím potřebnou pozornost.  Pokud si nejste jisti, proveďte doplňující specifikaci zasláním fotografie.

Náhradní díly můžete zakoupit buď u obchodního zastoupení značky Farmet, nebo je Vám k dispozici oddělení náhradních dílů v naší společnosti. Přednostně jsme však pro Vaše pohodlí zprovoznili e-shop náhradních dílů.

V případě dotazů či dalších požadavků se s důvěrou obraťte na naše obchodní či servisní oddělení.

Věříme, že budete s naším strojem spokojeni.

 

Užíváte zakoupený stroj značky Farmet a vyskytla se nejasnost nebo závada?

 

Servisní vozidlo FarmetNěkteré základní komplikace je možné vyřešit pomocí  Návodu k používání stroje nebo pomocí kontroly všech souvisejících uzlů (např.: zapnout x vypnout, kontrola kontaktů kabelů apod.).

Pokud neobjevíte příčinu závady, nebo ji nelze odstranit, kontaktujte obchodního zástupce, od kterého jste stroj značky Farmet zakoupili, a s důvěrou se na něho se svým problémem obraťte. Všichni obchodní zástupci jsou pravidelně školeni a ve spolupráci s pracovníky našeho konstrukčního a servisního oddělení tvoří zkušený tým.

Nahlášení závady stroje prosím proveďte v co nejkratším možném termínu, i za předpokladu, že momentálně nebrání používání stroje. 

Pro nahlášení reklamace a zároveň jako vodítko pro Vás i pro nás je určen formulář Hlášení reklamace.

Ke zvolení správného řešení je třeba vzájemné důvěry a otevřené komunikace. Správnou identifikaci závady a její následné rychlé odstranění podpoříte, sdělíte-li nám komplexní a podrobný popis závady včetně fotografií. Následně můžete očekávat profesionální řešení závady šité na míru.

 

Co se bude dít po nahlášení reklamace?

 

Po přijetí a zaevidování požadavku Vás budeme informovat o charakteru opravy (záruční či mimozáruční oprava, oprava provedená osobně či zasláním náhradních dílů). Případně Vás poprosíme o další specifikaci vyskytnuvší se závady. Pokud bude jasná závada i způsob jejího vyřešení, přímo od nás obdržíte navrhovaný způsob řešení.

Tuto zprávu očekávejte v co nejkratší době. Neobdržíte-li prvotní zprávu ve stanoveném časovém limitu, neváhejte nás kontaktovat, ani při naší sebelepší vůli vyjít vstříc a vyhovět všem požadavkům nemůžeme vyloučit, že zprávu např. nepohltí spamový filtr.

Některé závady vyžadují analýzu našim servisním a konstrukčním technikem a následnou výrobu konkrétních náhradních dílů. Termín servisu, opravy či dodání náhradních dílů, je tedy nutné plánovat společně, aby vyhovoval oběma stranám.

 

Přiložené soubory

Název souboru Velikost souboru
Hlášení reklamace 13,2 KB

Využijte naši zákaznickou linku

HOT LINE:
v pracovní dny 7:00 - 15:00
Napište nám email: