Péče o zákazníky

Péče o zákazníky spočívá v úzké spolupráci pracovníků Farmet a pracovníků zákazníka nejen v etapě přípravy nabídky a smlouvy, ale především v etapě realizace závodu a poté i po uvedení do provozu. V tomto období již pracovníci zákazníka obsluhují samostatně funkční zařízení a je nezbytná konzultace při nastavování optimálního provozu zařízení a pravidelné údržbě zařízení.

Péče o zákazníky:

  • Individuální efektivní řešení pro každého zákazníka (nabídka dle očekávání zákazníka)
  • Garance parametrů
  • Inovace stávajících zařízení s cílem zvýšení efektivity
  • Zaškolení obsluhy zákazníka
  • Proškolení obchodní pracovníci na teritoriích
  • Přímá konzultace se specialistou pro optimální nastavení technologie
  • Odborná a rychlá reakce servisu (Servisní organizace na teritoriích, zaškolení pracovníci)
  • Přímá konzultace s manažerem prostřednictvím Centra technické podpory
  • Plánování výměny náhradních dílů

 

 

Využijte naši zákaznickou linku

ooVoo:
FARMET_CTP      +420 491 450 161
Napište nám email: