Manažer servisu a zákaznických služeb OFT

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ technický obor
  • technické povědomí, praktická zručnost
  • uživatelská znalost MS office
  • praxe v technické oblasti - servis, výroba, konstrukce, případně v obchodu
  • znalost AJ nebo RJ na pokročilé úrovni
  • ŘP skup. B
Hledáme člověka klidného, spolehlivého, pečlivého a odolného stresu. Ideální kandidát by měl bý zároveň komunikativní, tvořivý a organizačně schopný, aby si bez větších problémů poradil v kontaktu s podřízenými i zákazníky.

 

Hlavní odpovědnosti:

  • Řídit šéfmontéry na akci (procházet s nimi další kroky)
  • Řešit se zákazníkem harmonogram prací (soulad mezi pracemi Farmet a pracemi zákazníka)
  • Fyzicky se účastnit šéfmontáže po celou dobu nebo jen na její část dle náročnosti akce, harmonogramu a celkové organizace
  • Spolupodílet se na tvorbě technologických postupů montáží
  • Spolupodílet se na tvorbě postupu uvádění zařízení do provozu
  • Řešit se zákazníkem připravenost k uvádění do provozu
  • Účastnit se fyzicky nebo vzdáleně procesu prokazování parametrů

Zpět

Zaujala Vás nabízená profese?

Ozvěte se nám

*
*
*