Na začátku letošního roku byl spuštěn ostrý provoz dlouho avizovaného systému Jira Servis Desk.
Základem produktu je intuitivní prostředí pro nahlašování a správu servisních požadavků, které lze spustit na jakémkoliv zařízení s přístupem na internet. Pokud zákazník používá například chytrý telefon, může servisní požadavek zadat velmi snadno doslova přímo z pole včetně vytvoření fotodokumentace. Velkou a zároveň hlavní výhodou je v podstatě online komunikace mezi ním a servisním oddělením. Zákazník okamžitě vidí, že se na jeho případu pracuje a v jakém je stavu.
Při používání této aplikace odpadá složité e-mailové dopisování, kdy velmi často hrozí, že se důležitá zpráva někde ztratí, odloží nebo zapomene. Komunikace mezi dealerem (zákazníkem) a naším servisním oddělením se tedy výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje. Navíc každou změnu stavu jednotlivých servisních případů provází změna statusu, která je ihned vidět v přehledu požadavků u zákazníka.
Kromě požadavků na servis lze prostřednictvím tohoto portálu komunikovat se servisním nebo technickým oddělením také formou pouze dotazů bez další návaznosti na řešení, nebo podávat pouze jednostrannou připomínku nebo námět k technickým řešením strojů.
Jira Servis Desk byl v první vlně zpřístupněn vybraným dealerům, kteří nám jeho používáním pomáhali a dále pomáhají odladit ještě některé drobné nedostatky, za to jim děkujeme. Postupně je Servis Desk zpřístupňován dalším dealerům a zákazníkům. Všichni dealeři a zákazníci, kterým byl Servis Desk představen, jeho zavedení chválí. Někteří už ho aktivně využívají a ostatní se na něj těší.
Utvrzuje nás to v tom, že spuštění Servis Desku je krok správným směrem s cílem být zákazníkovi nablízku.